Toshıba P875-329 işletim sistemine girmeme Sorunu

İşletim Sistemine Girmeme şikayeti ile servimize gelen TOSHIBA P875-329 cihaza aşağıdaki adımları uygulayarak çözüm ürettik.

TOSHIBA İşletim Sistemine Girmeme sorunu

cihaz işletim sistemine girmiyor. harddisk yok uyarısı veriyor. yazılımsal bir sorun mu ? arıza tespit edilip kullanıcıya bilgi verilecek..


ÇÖZÜM

Cihaz Servisimize İşletim Sistemine Girmeme Sorunu İle İlgili Geldi. Yapılan İncelemeler Sonucunda Harddiskin Arızalı Olduğunu Tespit Ettik. Bilgisayara Yeni Nesil Ssd Harddisk Montajı Yapıldı. Kullanıcının Kendi Lisansı İle İşletim Sistemi Kurulumu Yapıldı. Güncel Yazılımları Yüklendi. Gerekli Testleri Yapıldı. Arıza Giderildi. anahtar Kelimeler : Toshıba P875-329 Windowsa Girmeme Sorunu, Toshıba P875-329 Harddisk Yok Sorunu, Toshıba P875-329 İşletim Sistemine Girmeme Sorunu, Toshıba P875-329 Siyah Ekranda Kalma Sorunu, Toshıba P875-329 Mavi Ekran Sorunu,


İşletim Sistemine Girmeme sorunu için her zaman yukarıdaki çözümler işe yaramayabilir. Bazen aynı sonuçlar başka sebeplerden kaynaklanıyor olabilir. En doğrusu bilgisayar servisimize gelerek profesyonel destek almanız olacaktır.

Bizi arayabilirsiniz…

0216 255 10 12

0533 704 45 43 Whatsapp ( 7/24 yazabilirsiniz.)

Koliva Bilgisayar

İşimiz sadece bilgisayar…